collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Jag gick in

Kategori: Allmänt

... och lade Minigrisen straxt efter 19. 19:45 somnade han. 19:15 vaknade han.
Efter det har det varit high chapparal här. Först vid 21:55 kom jag äntligen iväg till något att dricka samt ett hett efterlängtat toabesök. Men tro för all del inte att det var för att Minigrisen somnat, nej då, han satt i sin säng och ylade då min ena arm var full av mjölksyra efter allt bärande och för att jag var TVUNGEN att gå på toa för att inte kissa på mig.

Samtidigt som detta skedde började storebror hosta inne i sin säng, så efter en stresskissning fick jag rusa in dit, och där ligger jag nu kvar då Minigris fortfarande ylar som en stucken gris tillsammans med pappan som även han är lika trött som jag.
Jag ska dock gå och byta plats med honom så han kan försöka somna och sova ett tag tillsammans med storsonen.
Oj vad kul det är med småbarn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: