collinus

Livet i byhålan med barn och katter

FA - AN!!

Kategori: Allmänt

Jag bet precis av en stoor bit tand. En bit av en kindtand, som som det ser ut är helt lös och går att plocka bort, vilket jag inte törs för då kommer jag få världshistoriens tandvärk. Har redan testat att peta lite på tanden för att få ett hum om hur stor förödelsen är, och då gör det asont.
Det är där jag haft ont vid ett par tillfällen innan, så förmodligen har det redan varit en spricka där länge, som nu sprack lös helt tack vare en djävla chokladboll med pärlsocker på...

Ringde tandläkaren och fick en tid torsdag morgon, så nu kommer jag få leva på flytande föda tills dess, för jag törs inte tugga, då kommer biten falla bort och jag kommer dö smärtdöden. Föda barn? Tss, petitesser i jämförelse med riktig tandvärk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: