collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Utbränd

Kategori: Allmänt

Eller kanske inbränd, då jag går hemma hela dagarna :-p
Eller kanske symptom på stress. Vad det än må bero på, så är det i alla fall ett faktum att jag känt mig "typ" yr hela eftermiddagen.
Först trodde jag att det kanske kunde bero på att jag inte ätit något på några(ca 3-4) timmar. Men varken sent mellanmål eller middag har givit bot på det, så nu är jag rådvill.
Det är inte så att det snurrar eller så, utan lite mer den där känslan man kan ha när man är på väg att svimma. Typ. Det är väldigt svårt att förklara.
Om jag bara ligger i ryggläge märker jag knappt av det, men ligger jag på höger sida känner jag mig yr igen. Jag känner mig inte så yr om jag ligger på vänster sida. Skumt.

Jaja, har det inte gått över till i morgon får jag väl ringa sjukvårdsupplysningen eller Rimbo Lek & Hobby.
Eller är det någon därute som känner igen sig och har någon idé om vad det kan bero på? :)

Kommentarer

  • Ida björkman säger:

    Antingen är du preggo igen ELLER så kan det ju vara brist på något? Jag vet att jag vart jätte yr nästan full när jag var yngre och hade järnbrist. Då började jag med Blut sagt och efter det försvann yrseln!

    2013-10-09 | 20:20:48

Kommentera inlägget här: