collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Tack

Kategori: Allmänt

... världens bästa make för att du bytte sängplats med mig i morse och fick Minigrisen att somna om så att jag och Linus fick sova en stund till.

Tack världens bästa make för att jag fick komma in till ett frukostdukat kök med nybakta scones och nybryggt kaffe.

Tack världens bästa make för att du sade åt mig att åka iväg ett par timmar på lite egentid medan du tog hand om pojkarna.

Tack världens bästa make för att jag kom tillbaka hem till dukat bord med färdiglagad lunch.

Tack världens bästa make för att du lagade jättegod middag och hade gjort fint i köket.

Tack världens bästa make för att du orkade natta brutalt övertrött Minigris.

Tack världens bästa make för rosbuketten jag fick tidigare i veckan.

Tack världens bästa make för att du älskar mig, alltid finns där för mig och barnen och alltid kan få mig att skratta.

Tack världens bästa make för att du finns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: