collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Upprepning från Facebook

Kategori: Allmänt

"-MÅTTE DJÄVULEN TA ALLA FRUNTIMMER! !"
 
Vad jag nu menar med detta? Absolut ingenting. Det är bara en underbar fras från en underbar film som jag så länge velat få utbrista. Och om ni inte vet från vilken film jag plockat detta citat, så kan jag inte säga annat än att det är ren skandal och att jag beklagar förlusten av svensk kulturhistoria. Vilken stackare kan ha undgått att bevittna en sådan kulturskatt?! För jag tänker såklart inte tala om vilken film det är då jag anser att det är var svensk medborgares skyldighet att besitta denna kunskap. Googla :-p
 
Eftersom jag själv är fruntimmer, så kommer det ju aldrig komma ett passande tillfälle för mig att utbrista nämnda fras, därför fick det idag bli en allmänt spontan Facebook-status.
För att citera någon annan, för mig okänd individ(förmodligen mig själv):"-In chocolate cake we trust"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: