collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Jaaa!

Kategori: Allmänt

Slängde ut en sista-minuten-sökning på Köp/sälj-sidan på Facebook igår efter någon som kan lägga pin curls, och tro på f-n om jag inte fick napp!
En tjej från min gamla föräldragrupp(som jag bara gick på en gång typ) tillika fd granne från när vi bodde i Rimbo hörde av sig. Och vilken tjej alltså, inte nog med att hon erbjöd sig lägga curls, hon erbjöd sig att åka Hem till Oss och göra det. Till och med att fixa frilla dagen till ära. Och till en högst blygsam penning.
Jag väljer dock att åka hem till henne på fredagen och få curls och fixa frillan själv sedan, för jag måste ändå ner på byn och hämta upp min brudbukett då. Två flugor i en smäll. Jag ska ju dessutom inte ha någon avancerad frilla. Den kräver på sin höjd 4 hårspännen och hårspray :-p

Idag lyder mitt mantra: Tacka gudarna för Facebook! (för vi har även fixat lånade datorhögtalare så vi kan ha lite musik på i bakgrunden genom en Facebook-shoutout)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: