collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Började just räkna

Kategori: Allmänt

... efter. Om 23 dagar är det bröllop! Hjälp! Vad har vi glömt fixa? Vad har vi glömt köpa?
Jag ska i alla fall flirta lite med min bror i helgen och höra om han kan dra iväg efter ceremonin och förbereda ett par grejer i församlingshemmet. Syskon är ju till för att utnyttjas va? ;)

I skrivande stund ligger jag i sängen och ammar pruttig bebis. För ligga och amma i ett lugnt rum är det enda som fungerar just nu. Sitter jag upp i exempelvis vardagsrummet där det är ljust och TV:n är på så är det ett par minuters snuttande, bakåtböj och skrik som gäller.
Storebror är hos farmor och farfar och blir bortskämd och det är min tanke att jag ska hinna klippa håret innan han och hans pappa kommer hem ikväll.
Men jag har ett litet dilemma... jag har tänkt färga håret för att täcka den gråstrimmiga utväxten till bröllopet, men frågan är om jag ska passa på att göra det idag, eller om jag ska vänta ett tag så det inte hinner bli mer utväxt :-p
Fast 23 dagar.. såå sabla fort växer inte mitt hår. Om Minigris tillåter mig att få tid så blir det nog färgning också. Men först blir det ett varv med saxen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: