collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Men seriöst?!

Kategori: Allmänt

Vad är det med den här familjen och sjukdomar egentligen?
Igår kväll fick Minigrisen feber. Han var dessutom rejält täppt i näsan och var därför gnällig vid sänggång och bara spottade ut sin napp eftersom han inte kunde andas med den. Förmodligen har han åkt på Min förkylning som jag i stort sett gått med sedan vi var magsjuka. Jag hade aldrig någon feber till min förkylning, men alla drabbas vi på olika sätt.

Jag börjar bli lite less på all sjukdom nu faktiskt. Och typiskt nog så lyckas alltid någon av oss insjukna när pappan i familjen är ledig, eller när vi har planer.
Jaja, jag är glad att pappan och jag hann åka iväg på vår lilla shoppingrunda igår i alla fall, det var jättemysigt att få komma iväg bara han och jag. Och få äta ostörd lunch ihop! Oslagbart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: