collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Happy birthday to me! - the sequel

Kategori: Allmänt

Kan man köpa presentkort på Rusta? I så fall önskar jag mig det i födelsedagspresent.
Redan förra året gick sambon och jag och dreglade över en utemöbelsgrupp som vi var bra sugna på, men inte hade råd till just då. Dessutom sänktes den i pris ju längre sommaren gick, så vi tänkte att "finns den kvar efter Den lönen, slår vi till!".
Den fanns inte kvar efter den lönen. Eller, den Fanns, men plötsligt var all prissänkning borta och det gick för sitt ursprungliga ordinarie pris helt plötsligt. F y  f a n.

Möbelgruppen finns i år igen. Dock inte till lika bra pris som förra året. Iläggsskivorna(2 st) ingår inte längre i paketpriset, utan kostar typ 1000kr separat. De ingick i paketpriset förra året. F a n.
Såatte... lite bidrag till möbelgruppen vi vill ha är en tacksam present ;)
Och nej, jag kan verkligen inte ha någon skam i kroppen som sitter och önskar mig saker på internet inför möjliga tusentals läsare(fast jag har nog typ bara 3 pers som följer mig). Men vafan, folk kommer fråga vad jag vill ha. Och de som inte frågar, men inte kan komma på något själva, får ju lite hjälp ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: