collinus

Livet i byhålan med barn och katter

??

Kategori: Allmänt

Skulle skriva ett inlägg, men redan innan jag loggat in på blogg.se glömde jag bort om vad. Heja amningsminnet!
Får bli kort och koncist dag, då vi i skrivande stund dragit igång "Jeff Dunham - Controlled Chaos" som vi spelade in igår kväll.

Var på BVC idag för 10-månaderskontroll. Just det, barnet blev 10 månader idag också, det skulle jag bland annat skriva om innan när jag mindes vad jag skulle skriva om :-p
Ungen väger 10,7kg och är 75cm lång. Nästa besök blir strax innan han fyller 1, med spruta och sånt skit. Har jag berättat att jag avskyr sprutor? Blir knäsvag och illamående bara av tanken på dem. Blä.

Jag avslutar här och skriver mer i morgon. Om jag har tid/inspiration. Nu ska jag kolla vidare på Dunham och talla lite på karln.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: