collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Därmed basta

Kategori: Allmänt

Igår kväll fick Minigris snutta Före nattning. Han var inte så intresserad, mest trött och knölig. Efter det fick han inte snutta något mer. På hela natten.
Från och med nu anser jag mig ha slutat amma for good eftersom han inte snuttat dagtid på säkert 3 månader. Detta firas denna kväll med ostbågar. Hade tänkt ta en öl också, men känner att jag nog inte kommer orka bli avbruten i ölavnjutandet av gnällig Minigris hela kvällen, det räcker med att bli avbruten i ostbågssvullandet.
För jo, det är spring in till Minigris hela kvällarna, varje dag. Jag ska återge ett exempel någon gång då vi just nu skriver upp alla hans uppvak från läggning till morgon(iaf ge gånger vi orkar hålla koll). Jag skriver just nu ner allt. Vad han äter, hur länge han sover dagtid, vilket humör han är på. Allt jag kan skriver jag upp för att ha lite underlag att visa läkaren på måndag, så att hen har möjlighet att få en större möjlighet att kunna lista ut vad ungen egentligen lider av. Eller snarare vad lidandet orsakas av.
Att vi sedan är olika duktiga på att titta på klockan och skriva ner, maken och jag, är en helt annan femma :-p

Men nu ska jag äta ostbågar. För att jag kan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: