collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Det är därför jag kämpar

Kategori: Allmänt

" - Love? It's complicated, but I'll tell you this, the second you're willing to make yourself miserable to make someone else happy, that's love right there "


Det är därför jag vet att du fortfarande älskar mig någonstans därinne. Det är därför hoppet inte sviker mig.
Det är därför jag tar mig igenom mina egna miserabla dagar utan dig. För att jag har tro och hopp inför framtiden. För att jag är övertygad om att ingenting är omöjligt. För att jag tror på dig. För att jag bryr mig så mycket om dig. För att jag älskar dig. För att du alltid älskat mig och fångat upp mig när jag mått dåligt och fått mig orka härda ut.
Nu är det Min tur att fånga upp och ta emot dig när du faller. Stå vid din sida och finnas tillhands närhelst du behöver mig, även om jag inte får vara fysiskt närvarande. För du vet att jag alltid finns där i tanken. Du finns i mina tankar dygnet runt, varje dag, för jag saknar dig något enormt. Men saknad är inget farligt eller skadligt, det är en nyttig känsla. En vacker dag kanske du också börjar känna den. Then we're on to something :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: