collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Men shit

Kategori: Allmänt

Jag har på senare tid blickat tillbaka i bloggarkivet för att göra lite jämförelser mellan ungarnas utveckling, sömnvanor och sådant(tacka gudarna för bloggen)? och den skillnad jag reagerat på mest har inte varit ungarnas utveckling, utan skilladen på blogginläggens kvalitet Då kontra Nu. Fy farao vad tråkig läsning jag kommer med nu!
Min blogg var ju nästan riktigt roande innan stackars Minigris föddes. Då fanns poänger, humor och bilder. Nu är det bara bildlös, gnällig klagan på icke sovande bebis och mammig tvååring.
Förlåt!

Men alltså, jag varken hinner eller orkar sätta mig vid datorn längre. Datorn lever för övrigt sitt eget lilla liv nu för tiden, till tvååringens förtret då den mitt i ett avsnitt Alfons Åberg kan få för sig att börja ändra upplösning och hoppa från 100% till 25% för att sedan hoppa upp till 350%. Den behöver antingen blåsas eller bytas ut mot en ny förmåga. Men de pengarna finns inte just nu.

Bilder finns, men de har jag ju redan lagt på Instagram eller Facebook, så det känns bara som att upprepa sig genom att lägga dem även här.
Nä, min blogg har på senare förvandlats till ett bollplank för gnäll. Jag beklagar detta, men det är då mitt liv ser ut just nu. Take it or leave it. Nu ska jsg sova en 5-10 minuter innan Minigris vaknar och ylar för jag vet inte vilken gång i ordningen.
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: