collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Jag är benägen att hålla med

Kategori: Allmänt

Fy farao vad jag mådde igår. Blä.
Jag i stort sett bodde i soffan, helst i liggande läge då jag praktiskt taget inte pallade att sitta upp. Tack och lov fick jag 5 Linus-fria timmar på förmiddagen och möjligheten att sova någon timme medan maken som stannat hemma från jobbet tog Minigris.

Idag mår jag mycket bättre än igår, men jag mår fortfarande inte bra. Därför är jag väldigt tacksam att Linus idag hämtades av farmor för att spendera hela dagen och natten där så att jag får det liite lugnare hemma även om jag fortfarande har en Minigris(som vägrar sova) att ta hand om.
Dagens bästa var när farmor klev in genom dörren när Linus skulle hämtas:

Linus: "-Mamma e kuk, farmor"
Farmor: "-Ja mamma är lite sjuk"
Linus: "- Mamma e kuk i huvet"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: