collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Packad & Glad

Kategori: Hissa

Dagens hiss: Coop Extras plastfolie

Det där med plastfolie är ju en hel djungel. Jag brukade tidigare köpa gladpack och sådant på Ö&B. Jag köper fortfarande aluminiumfolie, fryspåsar och sådant på Ö&B, men sedan jag av en slump köpte plastfolie i lokala Konsumbutiken(jaja, COOP!) för några år sedan för att det var kris hemma, så har jag fortsatt köpa den där.
All annan plastfolie jag testat hinner ju trassla ihop sig till en korv redan innan man hunnit dra av den mot den där taggiga kanten. Det gör inte den här, den är suverän. Skulle den mot förmodan upphöra att tillverkas/tas ur sortimentet en vacker dag, kommer jag bli ledsen. Uppriktigt ledsen.




OBS! Coop har flera "egna" märken. Det är Coop "X-tra" det ska vara

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: