collinus

Livet i byhålan med barn och katter

När man undrar

Kategori: Allmänt

... om man slösat 1700kr i onödan. När det känns som man är ensam om sina känslor. När man sätter sig på den populära sittplatsen bara för att det ska kännas som att folk kommer och sätter sig bredvid för att de Vill sitta bredvid Mig(till ingen nytta för ingen kom).

Jag känner mig ledsen idag. Ledsen för att jag inte känner mig sedd eller åtråvärd.
Jag känner mig rädd. Rädd för att saker och ting är som jag befarar och att det kommer leda till att jag blir ännu mer ledsen. Men jag är räddare för att det undanhålla från mig just för att jag Inte ska bli ledsen.

Var hellre rak och rättfram från början. Det är bara ett hån mot mig att försöka vara "snäll", och det sårar desto mer.

Fan, den här dagen som började så bra. Var jag tvungen att börja tänka?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: