collinus

Livet i byhålan med barn och katter

När man får ett sug

Kategori: Allmänt

... så enormt att man skulle kunna tugga av sin egen arm. Efter tårta. Ja, tårta. Men inte vilken tårta som helst, utan tårtan som bjöds vid mitt och makens bröllop.
Vi hade två olika tårtor, och båda var himmelskt goda, men framför allt den ena. Den med choklad. Choklad choklad choklad. Choklad"tårtbottnar", någon slags chokladjox som fyllning mellan bottnarna, och en liten touch av hallon i mitten. Med ett marsipantäcke ovanpå.
Så sjukt galet god att jag skulle kunna välja just den att äta om jag var tvungen att välja en enda sak att äta under resten av mitt liv.
Det är jag sugen på just nu. Just den tårtan. Måste nog beställa en av bästaste Linda vid något tillfälle snart. En mini-version till vår första bröllopsdag kanske? Hur nu en mini skulle kunna räcka för mitt begär :-p



Ja, nu blev det tyvärr en skärmdump från instagram, men sådär såg i alla fall tårtan ut. Gudomligt god!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: