collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Ligger bredvid

Kategori: Allmänt

... en Minigris som idag fick sövas om redan vid 21 i vår säng. Men det orkar jag inte rabbla och gnälla om idag.

Jag har haft en jättefin dag idag tillsammans med min fina lilla familj samt släktingar och goda vänner. Tårtorna tycktes bli lyckade för de gick åt rätt bra, särskilt jordgubbstårtan som Linus hjälpte mig så mycket med.
Och jag har fått såå fina presenter. Bland annat presentkort på helkroppsmassage(hur najs?), presentkort på HM, världens godaste grillolja(Caj P's Honung) och en kasse Full med kött av alla de slag. Och massa blommor. Några som ska ner i "Högen", och ett gäng som jag hunnit plantera i mina älskade Kockums-attiraljer nu under kvällen. Se bilder nedan.

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: