collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Skryt

Kategori: Allmänt

Jag måste bara passa på att skryta lite om min fina make. Min fina make som, under en tid tillbaka tagit tag i sin vikt som han inte varit nöjd med.
Igår hade han vägningsdag, och hade så äntligen nått sitt mål - 26 tappade kilon! Han har genom detta även minskat hela 29cm i midjemått. Majgaad.

Han var det snyggaste jag visste före sin viktnedgång, han var det snyggaste jag visste under sin viktnedgång, och han är det snyggaste jag vet nu. Men jag tänker inte sticka under stol med att jag numer knappt törs släppa ut honom ur huset i rädsla att någon av granntanterna ska sno honom ;)

Vilken bragd han genomfört! Kalla släng dig i väggen :-p

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Grymt bra jobbat!

    2014-02-28 | 22:20:10
    Bloggadress: http://jempie.se

Kommentera inlägget här: