collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Erfaret besök

Kategori: Allmänt

I söndags kom min bror, hans fru och deras 2 barn hit för att träffa sin nya systerson/kusin. Min bror har även en dotter från ett tidigare förhållande, så han har varit med om att presentera småsyskon ett par gånger, vilket de visade på det allra bästa sätt. När de kom låg Linus och sov, eller, han vaknade precis när de kom, men de hann kika på Casper en snabbis innan Linus hunnit ur sängen och ut i hallen.
Så fort de upptäckte att Linus kommit, lämnade de Casper och kom fram med ett paket till Linus, och sade att det var en present till Linus som han skulle få för att han har blivit storebror. Han fick inte bara odelad uppmärksamhet från sina släktingar, utan även ett paket. Ett paket för att han blivit storebror - såå underbart gjort!
Jag är ju annars av åsikten att mina barn inte behöver få massa presenter när det inte är födelsedagar/julafton etc, men just i det här avseendet, när hela hans värld vänts upp och ned med en ny bebis i huset så har jag allt överseende i världen. Han behövde det, så Tusen Tack J med familj för hur ni hanterade eran påhälsning hos oss.
Linus älskar sin nya bil ;)
 
Det bästa med besök - Fika!
 
Casper trivs hos M
 
Såhär ser en sleten 2-barnsmorsa ut
 
Ritar med kusin E
 
 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Jag ÄLSKAR fotot på den sletna tvåbarnsmorsan! Underbar bild, det är fan precis så där det känns, haha.
    Jag vet att det är kämpigt när den ena skriker och den andra skriker också men av andra anledningar. Vad tror du jag var nära att skjuta mig i huvudet för? Och har varit många gånger sen dess. Molly var också en jätteledsen magknipsbebis och Isabell var en tvååring som kände sig åsidosatt. Förjävlig kände jag mig.
    Och trött som ett jävla as.

    2013-05-02 | 22:00:00
    Bloggadress: http://jempie.se

Kommentera inlägget här: