collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Är det bara jag...?

Kategori: Allmänt

... som har problem med redigeraren här på blogg.se? Ibland vill man ju skriva vissa ord kursivt, alternativt i fetstil, för att liksom understryka och ge lite eftertryck till vissa saker man skriver. Det kan inte jag.
Funktionerna finns där, och när jag skriver mina inlägg så blir orden feta eller kursiva(heter det så?), men när jag sparat så försvinner redigeringarna från bloggen och alla ord ser likadana ut. Det är därför jag skriver vissa ord med versaler ibland, för att redigeraren inte fungerar. Brutalt irriterande.

Jag har ju en vanlig gratis blogg(därav den tråkiga designen), kan det vara därför redigeraren inte funkar? Jag tycker inte man ska behöva skaffa en blogg som kostar bara för att kunna skriva som man vill. I så fall borde redigeraren inte finnas där över huvud taget. Och då hade jag inte irriterat mig på det lika mycket.
Jag kanske uppgraderar min blogg en vacker dag, men jag vill inte göra det förrän jag märker och känner att jag faktiskt vill fortsätta blogga någorlunda konsekvent, annars känns det bara som bortkastade pengar. Och att gå hemma på föräldrapenning blir man inte rik på...

Linus fattar inte alls varför det inte funkar. Liksom say whaat?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: