collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Plötsliga sötsug

Kategori: Allmänt

När jag satt och surfade runt på Facebook idag fick jag syn på en av mina kontakters bilder som hon ser ut att ha tagit när hon var hos frisören. Hon hade fotat en flaska med något sådant där smaksatt bubbelvatten, samt en Snickers. Satan i gatan vad jag blev sugen på Snickers!
Det djävliga är att hur sugen jag än blev på den där Snickersen, så tror jag att jag kommer bli besviken om jag faktiskt äter en. För om jag minns rätt så är de ganska söta, och eftersom jag ätit så himla lite godis senaste 1,5 året så kommer nog en Snickers-bar bli så sabla sött att det inte alls smakar så bra som jag förväntat mig.

(Men nästa gång jag är i en affär lär jag likt förbannat köpa en i alla fall, om jag känner mig själv rätt.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: