collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Bildorgie från idag

Kategori: Allmänt


Leker m pappa

Käkar lite bilmatta

Full?

River sönder benen m sina sylvassa naglar(ja, det blev rivmärken)

Blev arg

Bakmått e kul

Skaru smaka, morsan?

Kollar in rondellen

Kollar in TV:n

Pillimarisk

Sötast i stan

Sabla fotande på den där morsan

Den där kameran vill jag ha!

Ge mig!

Nej om man ska ta och läsa lite?

Sabla hal bok det här...

Men vafaan...

Armpumpar lite

Halvvila

Åh, morsans BH!

Villeru nåt eller?

Jag tog den!

Om jag tar den såhär...

Mmmm, luktar käk

Världens sötaste fötter

Checkar in mattan lite

Zznark?

Nä nu är jag LESS på det här!

Broccoli sade hon... ytterst suspekt

Vette f-n om detta går att äta

(dög åt katten iaf)

Tja, den var ju mjuk och mysig att bita i, i alla fall

Kul å pilla på också

Nom nom

Smaka du med, mamma

Skoj det här ju!

Jag skiter i den där majsen, den är för liiten

Nä mamma nu skippar vi kameran va?

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Han är ju för söt!

    2012-04-14 | 11:32:18
    Bloggadress: http://jempie.se

Kommentera inlägget här: