collinus

Livet i byhålan med barn och katter

EMS?

Kategori: Allmänt

Folk, då i synnerhet av kvinnligt kön, brukar kunna hänvisa till/skylla på PMS när de är på dåligt humör, har extremt sockersug etc. Själv vet jag inte vad jag har att skylla på då min lingonvecka börjar gå mot sitt slut. Jag vet bara att idag hittills inte varit någon bra dag.

Jag har känt(känner) mig totalt manglad. Extremtrött, ingen aptit, sur och stingslig och väldigt lättirriterad.
Barngnäll går mig på nerverna, leksaker och annat jox som legat utspritt över hela huset har retat gallfeber på mig och jag har sammanbitet stampat runt och plockat grejer, samtidigt som jag mumlat irriterat över nämnda grejer för mig själv. När det var dags fär lunch var det som att någon satt sig på mig. Jag kände mig som en säck full med byggsten som ingen orkar lyfta, än mindre jag själv.

Jag gick in till sovande Minigris för att själv försöka sova en stund i hopp om mer ork och trevligare humör, men jag kunde såklart inte somna. Dock har jag iaf fått bara ligga stilla och ta det lugnt, vilket har varit väldigt skönt, men som grädde på moset börjar jag ana en påsmygande huvudvärk. Är det inte det ena så är det det andra, som flickan eller gumman eller någon djävla gubbe eller något sade..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: