collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Sadie Sadie married lady

Kategori: Allmänt

Så var man fru. Coolt va? Inte? Nähä... jaja, shit happens :-p
Och jag vet att det är nu ni vill se massa bilder, men det får ni faktiskt vänta lite på. Dels för att vi har lite att städa idag, och dels för att bilderna vi tar med vår digitala systemkamera av någon förbannad anledning blir TIFF-filer när man lägger in dem på datorn. Det har de inte blivit tidigare, så jag misstänker att det kan vara vår lilla datahacker Linus som har lyckats knappa fram några konstiga inställningar på datorn. Själva vet vi inte alls hur man gör. Någon??

I övrigt hade vi i alla fall en fantastisk dag. Vädret var (För) vackert, cateringmaten var grym, Lindas tårtor var fantastiska, min älskade pappas tal var jättefint och alla gäster var underbart vackra, hjälpsamma och bara jättebäst.
Att sedan min numer äkta hälft mår mindre bra i sitt söta fina huvud idag har han bara sig själv att skylla ;-p
Fast han lär skylla på solen, värmen och wirren som var för god :-p

Lite senare är det dags att åka tillbaka till lokalen och städa. Yee-haw! Fast vet ni vad? Jag ser fram emot det(!?)! För där, i en av kylarna, står en stor bit chokladtårta kvar och väntar på att få ätas upp till frukost ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: