collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Min fina familj!

Kategori: Allmänt

Fick idag fikabesök tillika födelsedagsfirande i efterskott av mina föräldrar och min moster idag. Så igår kväll efter att barnet(äntligen) somnat, stod jag och "svängde ihop" en chokladtårta.
Som vanligt fick jag alldeles för fina presenter, men ack så tacksamt det var!


Av mamma och pappa fick jag bl.a ett presentkort!


Och en blomma. Jag är usel på blommor, men det namn som osökt
dyker upp i huvudet när jag tittar på den är Hortensia? Låter det rätt?


När jag fyllde år var mamma och pappa på "minisemester" i Skåne,
och då besökte de bl.a Wallåkra stenkärlsfabrik.


Där köpte de detta till mig! Honungssenap, ett senapskrus och en
senapsssked. Fick även en stor flaska honungsmarinad, men den
kom inte med på bild.


Av min moster fick jag världens coolaste "blombukett" :-D


Och massa gott att lägga på grillen i sommar!


Har jag inte världens snällaste familj så säg? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: