collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Lugnet efter stormen

Kategori: Allmänt

Har just satt mig i soffan efter några intensiva men mycket trevliga timmars besök av diverse familjemedlemmar. Det blir verkligen High Life här hemma när alla brorsbarn på min respektive sambons sida fyller huset. Även om ett par av dem är lite åt det mer blyga hållet, så blir det mycket liv och röresle. Och Linus har ju inte behövt sakna lekkamrater direkt. När en kusin slutat leka med honom har nästa tagit vid. För att inte tala om farmor som är jätteskoj att leka med.
Och jag har fått så fina presenter!


Fick en bukett med min absoluta favoritblomma - liljekonvaljen,
av min brors familj.


Det luktar så gott i köket nu så ni anar inte!


Fick även ett presentkort av dem! Yay, shoppa!


Av svärföräldrarna fick jag bl.a denna fina ampelblomma. Men de
gav mig även en stor shoppingkasse full av grillolja och massa
kött av alla de slag att grilla i sommar, SÅ najs!(glömde ta kort
på den)


Av svågern med familj fick jag denna fina engelska pelargon...


... och 3 st hallonplantor! Ska bli sååå najs med egna hallon om
somrarna :)


Och så har jag ju fått en tidig present av sambon också -
jordgubbsplantor!


Får eventuellt ytterligare besök lite senare, så jag passar på att andas ut och ladda en stund. Och så är det snart dags att äta middag också, och det är väldigt skönt att det finns rester kvar från både igår och i fredags, för laga mat orkar nog ingen av oss idag :-p





Kommentarer


Kommentera inlägget här: