collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Åååååh

Kategori: Allmänt

Jag har haft en SÅ bra kväll. Jodå, min efterlängtade "utekväll" blev av! Vädret höll sig på mattan(bortsett från ett halvdant försök till regnstänk som varade max 5 minuter) och jag hade det så himla trevligt och mysigt.
Tänka sig, min första kväll på "lokal" utan sambo och barn!
Vi blev sammanlagt 3 personer som träffades och åt mat, lyssnade på liveband och tittade på folk. Torget fylldes med mer och mer folk och man fick nästan lite känsla av folkfest. Det gör jag gärna om igen!


Fick bli läskeblask idag då jag körde bil


Halstrad sejrygg, smörslungad färskpotatis, skagenröra och grön
sparris. Så djävla gott!


Runt middagstid


Plötsligt var det smockat och man såg inte bandet från våra
sittplatser längre

Kommentarer


Kommentera inlägget här: