collinus

Livet i byhålan med barn och katter

Jag erkänner

Kategori: Jag erkänner

Lade du märke till att att jag gjort ytterligare en kategori? Jag som tycker att massa kategorier är onödigt?
Vet ni vad? Jag är inte den som skäms för att erkänna när jag har fel, och idag erkänner jag att jag faktiskt tänkt om när det kommer till att fördela blogginläggen i olika kategorier.
Som Jennie sade, det är lättare att gå tillbaka och söka upp specifika inlägg när man vet vilken kategori man ska leta i. Och får jag nya läsare som gillat ett specifikt inälgg jag skrivit, så vill kanske han eller hon läsa mer som handlar om liknande saker, medan de är totalt oitresserade av annat jag skriver om. Och då kan ju de klicka på den kategori de själva tycker är mest intressant och skita i resten.

Så jag erkänner, kategorisering i bloggvärlden är bra.
Och just kategorin "Jag erkänner", kommer ligga kvar och förhoppningsvis uppfyllas av erkännelser av alla de slag. Bara för att bevisa att jag faktiskt inte är perfekt ;) *ehum*

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Har missat detta inlägg! Det är faktiskt ruggigt bra!

    Det enda som jag stör mig på rent teknikmässigt är att jag ofta OFTA bloggar från mobilen och från den appen kan jag inte välja mellan mina olika kategorier... Ibland är jag duktig och gör det i efterhand från datorn men oftast inte. Det är skitsynd! Men det borde väl komma som uppdatering snart kan man tycka, på min app alltså. För nu har jag massor utav okategoriserade inlägg tyvärr :-/

    2012-04-16 | 10:33:54
    Bloggadress: http://jempie.se

Kommentera inlägget här: